onsdag 11 april 2018

Double Jeopardy!!

Vi tar de goda nyheterna först -

Trollkärringen har jobb från o med 2:a maj!! Frösådder, pluggning, omplantering m.m. med en liten skrubb av ogräsrensning!! Det vill Säga - PERFEKT arbete för mig!!

De mindre goda nyheterna.. - titta på nyheterna så förstår ni...

20 personer som skulle avvisas från Sverige så blev de sex (just då)... men vet ni vad - en av de som står som poster-boy - är en sexförbrytare - visste ni om det?? Arif Moradi - Den här snubben tyckte det var helt ok att kladda på en flicka som ej fyllt arton år... hon skrev hysteriskt till en väninna när hon gömt sig för denna Arif - men han är ju numera "kristen" och kan ej utvisas längre..

Här har ni bild på Arif!!


Arif Moradi alias Niclas Mo

Han (Arif Moradi) tyckte det var ok att ge sig på en 14-årig flicka och tafsa på henne - han har fått uppehållstillstånd i Sverige... här på bilden så står han och protesterar mot fler afghaner ska utvisas ur Sverige. (det var över 20 från början men det slutade med att sex fick åka iväg).

Jag har läst om massor av invandrare som jobbar,  betalar skatt m.m. men som blir utvisade för att de fått för lite lön (vi snackar bara fjuttiga hundralappar här alltså) från arbetsgivaren - de sparkas ut fortare än kvickt...

Men äcklet på bilden - han får stanna kvar i Sverige... - den här skitstöveln ska få veta att han lever!! Vi kommer aldrig att glömma hans nuna!!

Jag har väldigt kreativa idéer om hur man ska straffa äcklet... men jag skriver inte ut dem - för det lär väl rendera i att jag HMF:ar.... 



Så... jag postar här en bild på en Flodhäst!!

Så... Nu biter Vi!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar